loading...
اِئل بیر،اَل بیر،خوی بیر
جواد بازدید : 106 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

قلعه خوي: در سال 1171 با كمك محمدحسن خان قاجار ديوارهاي آن تعمير گرديد. در سال 1227 نيز به دستور عباس ميرزا برج و باروئي بر آن ساخته شد. ديوان خانه و ارك احمدخان دنبلي در شمال قلعه و نزديك به دروازه چورس بود كه در دوره قاجار خراب شده بود بجاي آن كلانتري، دبيرستان دخترانه و پسرانه،  اداره دارائي خوي، اداره ثبت اسناد و اداره پست فعلي ساخته شده است. عمارتهاي دنبلي ها از همان نقطه تا مدخل بازار ادامه داشت. بعد از ارك احمدخان ابتدا خانه شهبازخان و بعد از آن حمام نجفقلي خان بود كه بعدا" حمام مرمر ناميده مي شد بعد از آن باغي بوده كه شهرداري فعلي و مسجد شاه سابق در آن ساخته شده.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط چيت ساز در تاریخ 1392/03/10 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلام خانوم كريمي اينجا وبلاگ شماست؟خيلي خوشحال شدم وقتي فهميدم كانديداي شورا شديد.من از شاگردان شما هستم زمان دبيرستانم شما دبير ادبياتم بودين من چيت سازم حتي يه دوست صميمي داشتم به اسم منصوري فر.ما با هم شمارو خيلي دوست داشتيم.راستي تبريك ميگم به خاطر قبول شدن در سظح دكترا.من الان دانشجوي سال آخر روان شناسيم.هيچوقت نميتونم زحمات شمارو فراموش كنم.من طرفدار شمام.موفق باشيد.شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اِئل بیر،اَل بیر،خوی بیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 497
  • بازدید کلی : 20,873
  • کدهای اختصاصی